@scarface:
Bei Ticketaustellung in den USA wrid für ein Kleinkind meines Wissens kein Ticket ausgestellt, nur die Airline muß Bescheid wissen, wer mitfliegt.
Kinder sollten in der Buchung aber angegeben werden können; Drop-Down Felder.
Kinder unter 2 Jahren koennen bei Travelocity nicht Online gebucht werden sondern nach der Buchung muss man die Hotline von Travelocity anrufen und dan Telefonisch dazu buchen.
Dies hab ich bei Travelocity gefunden:
Infants (children under 2): If you are traveling with an infant (a child less than 24 months old) in lap there is usually no charge for US travel. However, the airline may charge a special fare for International travel. Please check with airline(s) for specific rules for purchasing a ticket for an infant, as well as any documentation that may be required (such as a birth certificate).
Reservations for infants cannot be made online through Travelocity. Please complete your booking for the other passengers traveling and call our Customer Service Center at 888.872.8356 to add the infant to the itinerary.
Naja denke mal wenn ich das auch versuchen wuerde dann waere mein ErrorFare-Ticket sofort storniert.
Gruss