Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Q:How long is a travel authorization via ESTA valid?A:Each approved ESTA application generally is valid for two years and allows for multiple visits to the United States within that period without having to apply for another ESTA approval. Travelers whose passports will expire in less than two years will receive an ESTA valid until the passport’s expiration date.A new travel authorization is required if: (1) the traveler is issued a new passport; (2) the traveler changes his or her name; (3) the traveler changes his or her gender; (4) the traveler’s country of citizenship changes; or (5) the circumstances underlying the traveler’s previous responses to any of the ESTA application questions requiring a “yes” or “no” response have changed. The associated fee will be charged for each new application submitted.
danke für eure Antworten! Werde wahrscheinlich sicherheitshalber wie von Motelli geraten einen neuen Antrag besorgen, da ja der Punkt (5) aus den FAQ meiner Meinung nach bei mir schon irgendwie zutrifft. Dann kann ich auf jeden Fall besser schlafen @Drummond: dachte dieser Thread sei genau für solche Fragen gedacht, da ja vielleich jemand anders schon mal das gleiche Problem hatte und man sich ganz einfach darüber austauschen könnte. Werde aber zukünftig die Botschaft kontaktieren bevor ich eine Frage stelle
Werde wahrscheinlich sicherheitshalber wie von Motelli geraten einen neuen Antrag besorgen, da ja der Punkt (5) aus den FAQ meiner Meinung nach bei mir schon irgendwie zutrifft. Dann kann ich auf jeden Fall besser schlafen